wtorek, 28 lutego 2017

Kampania TRND - Kaszka Smakija

Znalazłam się w gronie 3000 Ambasadorów.  Będę miała okazje rozsmarować się w delikatnych, rozpływających się w ustach kaszkach Smakija aż w 8 wariantach smakowych.

W wybranym przez siebie sklepie mogłam kupić max. 20 sztuk kaszek Smakija za kwotę nie większą niż 40 zł (po przesłaniu paragonu dostanę zwrot kosztów zakupu).
Wczoraj wyruszyłam na zakupy. Udało mi się kupić 18 sztuk w 8 wariantach smakowych za 38.82 zł.


Kaszka Smakija firmy Zott występuje w 8 wariantach smakowych:
1. Kaszka Smakija z sosem z jabłek i cynamonem

2. Kaszka Smakija z cynamonem

3. Kaszka Smakija śmietankowa

4. Kaszka Smakija z czekoladą

5. Kaszka Smakija z sosem z truskawek

6. Kaszka Smakija z sosem z malin

7. Kaszka Smakija z sosem z owoców leśnych

8. Kaszka Smakija z sosem z wiśni

Dziś kurier GLS dostarczył paczkę Ambasadora, która zawierała:
- przewodnik projektu,
- książeczkę "Twoje badanie opinii",
- list powitalny,
- 5 planerów zakupowych na lodówkę.





Zaczynamy testowanie. Wkrótce recenzja z testowania.



  





#zakochaniwsmaku #trnd #Smakija #Zott

1 komentarz:

  1. Kaszki Smakija to idealna propozycja na niewielki głód. To doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Kaszki występują w ośmiu wariantach smakowych. Moim faworytem jest zdecydowanie kaszka z sosem z malin. Kaszki to pyszny i sycący deser, który zaspokoi, każde wymagające podniebienie. Zdecydowanie polecam i zachęcam do zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Podejmij wyzwanie #wiecejdlaskory Bioderma

Mam okazje testować produkty Bioderma