wtorek, 14 marca 2017

Colour Catcher i Rekomenduj.to - recenzja #zlapKolor

Kampania powoli się kończy, a więc pora na recenzję produktu.  14 lutego zostałam zaproszona do kampanii pełnej koloru, na drugi dzień otrzymałam paczkę pełną Colour Catcher od Rekomenduj.to

W paczce,jak wspominałam w pierwszym wpisie, znajdował się przewodnik Ambasadora, który zawiera wiele cennych informacji j wskazówek.
Oto one. Chusteczki Colour Catcher zapobiegają zafarbowaniu ubrań, umożliwiają pranie różnych kolorów razem, sprawiają, że ubrania dłużej wyglądają jak nowe, skraca czas poświęcony na sortowanie prania, ograniczają liczbę prań. Jak działa Colour Catcher?
Kolory blakną przy każdym praniu i mogą farbować inne tkaniny. Co więcej, cząstki brudu z jednej tkaniny mogą osadzać się na innych powodując, że ubrania z czasem szarzeją. Dzięki opatentowanej technologii chusteczka działa jak magnes przyciągający do siebie uwalniane podczas prania barwniki i brud, zapewniając ochronę Twojego prania.



Recenzja:
Po otrzymaniu Paczki Ambasadora oraz zapoznaniu się z przewodnikiem Ambasadora nie wierzyłam w skuteczność chusteczek Colour Catcher, bo jak taka chusteczka może zapobiegać farbowaniu. Obawiałam się robić pranie, w którym było bardzo dużo różnych kolorów np. zielony, czerwony, niebieski, biały. 
Po zrobieniu pierwszego prania z chusteczkami Colour Catcher bardzo miło byłam zaskoczona. Kolor został na chusteczce #zlapKolor.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że chusteczki Colour Catcher zapobiegają zabarwieniu ubrań, umożliwiają pranie różnych kolorów razem, skracają czas poświęcony na segregowanie ubrań, a tym samym ograniczają liczbę prań. sprawiają, że ubrania dłużej wyglądają jak nowe, są produktem bardzo dobrej jakości, dzięki specjalnej technologii skutecznie przyciągają kolor. Chusteczki są dostępne w marketch, hipermarketch. Cena za opakowanie 20 szt około 20 zł.
W paczce ambasadorki otrzymałam również 20 zestawów do rozdania. Zestawy rozdałam rodzinie, znajomym, sąsiadom. Wszyscy zadowoleni ze skuteczności chusteczek. Ocena 5/5

Skuteczność działania znajduje się na chusteczkach:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podejmij wyzwanie #wiecejdlaskory Bioderma

Mam okazje testować produkty Bioderma