wtorek, 12 września 2017

Testowanie fotozeszytu od Saal-Digital #saaldigitalpolska

Miałam okazję po raz kolejny testować produkt od Saal Digital-  tym razem miałam możliwość testowania fotozeszytu.
cechy zamówionego fotozeszytu:
  • format: 13 x 18
  • orientacja: pionowa
  • rodzaj powierzchni: matowy
  • ilość stron: 60


W piątek otrzymałam foto zeszyt od Saal Digital, który miałam okazje stworzyć w ramach testowania fotoproduktów na stronie Saal Digital.

Zaprojektowanie fotozeszytu, jak dla mnie jest bardzo proste dzięki prostej i intuicyjnej aplikacji do pobrania ze strony internetowej. Do wyboru mamy kilka formatów. Osobiście wybrałam fotozeszyt z 60 stronami w formacie 13x18 cm, matowa powierzchnia. Program oferuje wiele funkcji, można wybierać tła, ramki, lub gotowe układ. 
Zamówienie złożone 04.09 zostało wysłane już 05.09, a kurier dostarczył przesyłkę 08.09 czyli bardzo szybko mimo dostawy z Niemiec 
Fotozeszyt, który otrzymałam jest bardzo starannie wykonany, całość chroni sztywną matowa folia.

Kolorystyka zdjęć super. Kartki o wysokiej gramaturze połączone są srebrna spirala, która nie wysuwa się podczas przekładania kartek. fotozeszyt po otwarciu można rozkładać na płasko, co jest jego dużym atutem. 

Jestem bardzo zadowolona z otrzymanego fotoproduktu, który będzie napewno pamiątkom na starość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podejmij wyzwanie #wiecejdlaskory Bioderma

Mam okazje testować produkty Bioderma