niedziela, 7 maja 2017

Testowanie fotoobrazu od #saaldigitalpolska @saal.digital.polska

Końcem marca przeglądając Facebooka natknęłam się na post Saal Digital Polska zachęcający do zgłoszenia się do testowania fotoobrazu.
Postanowiłam spróbować. 13 kwietnia otrzymałam informację o możliwości skorzystania z oferty @saal.digital.polska #saaldigitalpolska, po potwierdzeniu warunków akcji promocyjnej, otrzymałam kupon rabatowy o wartości 250 zł na fotoobraz - ważny 14 dni. 
Następnie na stronie Saal Digital http://www.saal-digital.pl/ należało pobrać aplikację do projektowania i zamawiania zdjęć/ fotoksiążek/ fotoobrazów itp. Program jest przejrzysty i łatwy w obsłudze. 
Dzięki aplikacji stworzyłam swój pierwszy fotoobraz o wymiarach 30x45, grubość 5mm pleksi.
14 kwietnia wysłałam projekt fotoobrazu, 18 został nadany, a 21 fotoobraz był już u mnie.
Bardzo szybka realizacja i wysyłka. Fotoobraz jest cudowny. Koszt fotoobrazu zamówionego przeze mnie to 246 zł plus koszty przesyłki (30zł). 

Kontakt z firmą 5/5
Czas realizacji zamówienia 5/5
Czas dostawy 5/5
Jakość wykonania fotoobrazu Saal-Digital 5/5




Bardzo serdecznie polecam. Na pewno jeszcze skorzystam z usług  #saaldigitalpolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podejmij wyzwanie #wiecejdlaskory Bioderma

Mam okazje testować produkty Bioderma