wtorek, 2 maja 2017

Testowanie fotoksiążki z #saaldigitalpolska @saal.digital.polska

Końcem marca przeglądając Facebooka natknęłam się na post Saal Digital Polska


Postanowiłam spróbować. 4 kwietnia otrzymałam informację o możliwości skorzystania z oferty @saal.digital.polska #saaldigitalpolska, po potwierdzeniu warunków akcji promocyjnej, otrzymałam kupon rabatowy o wartości 200 zł na fotoksiążke - ważny 14 dni. 
Następnie na stronie Saal Digital http://www.saal-digital.pl/ należało pobrać aplikację do projektowania i zamawiania zdjęć/ fotoksiążek/ obrazów itp. Program jest przejrzysty i łatwy w obsłudze. 
Dzięki aplikacji stworzyłam swoją pierwszą fotoksiążkę o wymiarach 15x21,  strony wewnętrzne błyszczące 56 stron, okładka błyszcząca bez watowania, kod kreskowy standard. 

8 kwietnia (sobota) wysłałam projekt fotoksiążki. W poniedziałek dostałam informacje o wysyłce zamowienia, w czwartek kurier dostarczył zamówioną fotoksiążkę. 
Bardzo szybka realizacja i wysyłka. Fotoksiążka jest cudowna. Koszt fotoksiążki zamowionej przeze mnie to 200 zł plus koszty przesyłki (20zł). Przy projektowaniu zdecydowałam się skorzystać z gotowego wzoru, po części go modyfikując. 
Po zobaczeniu okładki wiedziałam już że będzie wysokiej jakości, zdjęcia w większości wykonywane telefonem ale nie odbiło się to na jakości zamówienia. Kolory piękne, żywe.
Kontakt z firmą 5/5
Czas realizacji zamówienia 5/5
Czas dostawy 5/5
Jakość wykonania fotokasiążki Saal-Digital 5/5

Kochani mogę wam zaoferować kupon rabatowy o wartości 75 zł na „fotoksiążkę na dobry początek”. Kupon jest jednorazowego użytku. Kod kuponu rabatowego oraz inne informacje dotyczące fotoksiążek znajdą Państwo tutaj:
http://www.saal-digital.pl/fotoksiazka/kuponrabatowyfotoksiazkanadobrypoczatek/











Bardzo serdecznie polecam. Na pewno jeszcze skorzystam z uslug #saaldigitalpolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podejmij wyzwanie #wiecejdlaskory Bioderma

Mam okazje testować produkty Bioderma